Saturday, July 18, 2009

salam lebaran awal semester.hehe














Tengah memikirkan stretegi semester depan.JANGAN MALAS!!


salam alaik.
pekabor sahabat2?
Secara seriusnya,saya tak dapat nak memblog lagi untuk sem ni.
Mungkin ingin menumpukan perkara-perkara yang lebih aula(penting) lagi.
amanah,tanggungjawab,dan banayak lagi.

Kerana sekali saya post blog,ambil masa sejam keatas.
Biasa la,baru nak belajar blogging

Dalam fikiran ni, banyak sangat idea yang saya nak dituliskan dan kongsi bersama.
Tapi Insya Allah jika ada masa,ruang dan peluang,saya akan cuba untuk memberi pengisian hehe.

Dalam semester ni,mungkin saya akan cuba penuhi blog saya dengan artikel-artikel yang best
dalam laptop saya ni.
banyak sangat artikel yang boleh dikongsi nie,saya pun tak baca sangat.
mungkin ni satu usaha bagi saya untuk membaca semua artikel yang ada dalam laptop saya ni.heheh.

maknanya copy and paste la ni.dan edit sket-sket.
pastu ada huraian dan ulasan.
Ringkas dari saya,sama mendoakan=)


wassalam.

“Wahai orang yang beriman mahukah kamu aku tunjukkan suatu perniagaan yang dapat menyelamatkan kamu dari azab yang pedih iaitu kamu beriman kepada Allah dan RasulNya dan berjihad dijalan Allah dengan harta dan jiwa kamu. Itulah yang lebih baik bagi kamu jika kamu mengetahui” (Surah AS-Saff: ayat10-11)

No comments:

Post a Comment